Zapraszam do...

sobota, 25 maja 2013

Wyróżnienie na górkę :)

Spadło na mnie od cube-home wyróżnienie. Serdecznie dziękuję i odpowiadam i typuje. To są także typy i pytania też za poprzednie wyróżnienie o Liony

1. DUSZA TOWARZYSTWA- TAK CZY NIE??? - hmm, zależy
2. ULUBIONY KWIAT WIOSENNY - hiacynt
3. A MOŻE JAKIŚ SPORT???- siatkówka
4. LENIUCHOWANIE CZY AKTYWNY WYPOCZYNEK??? mix
5.NAJDALSZA WYPRAWA DO...do przeszłości...
6. KOT CZY PIESEK??? pies
7.MOJA MAMA TO...ja za 20 lat
8.KOCHAM...moich bliskich
9. DĄŻĘ DO...domu...
10.BLOG DAJE MI...szanse na przetrwanie w drodze między dwoma domami...


POLEGA NA ZADANIU 10 PYTAŃ  OSOBOM I ODPOWIEDZENIU NA ZADANE 10!!!
* Nagrody zazwyczaj otrzymują blogi o małej ilości obserwujących (do 200), co pozwala na ich dalsze promowanie.

http://decoriada.blogspot.com/

http://ediiradek.blogspot.com/

 http://zielenie.blogspot.com/

Moje pytania:

1. Jeśli nie tu to gdzie...
2. Ulubiona potrawa na słodko..
3. Ulubiona potrawa na słono...
4. Ja podróż marzeń do do...
5. Muzyka ...
6. Wino, ale jakie...
7. Kwiaty
8. Lewandowski czy Błaszczykowski, czy Piszczek?? (jak to piszę to chłopaki mecz oglądają :))
9. Dyscyplina sportu do oglądania ...
10. Sentencja, motto,  ...


 pozdrawiam....

4 komentarze:

  1. Gratulacje dla ciebie i podziękowania ode mnie:) Zaraz się za to zabiorę co by nie odlekać na wieczne nigdy:) Buziaki i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Kochana,i gratuluje.Jak tylko zawitam do UK wszystko uzupełnie:)

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu! Dziękuję za wizytę i pozostawienie po sobie śladu :) Zapraszam do obserwowania mojego bloga.