Zapraszam do...

niedziela, 19 maja 2013

Rabarbarowo

Rabarbarowe wypieki opanowały moją inwencję. Ostatnio nawet w tygodniu, tak na szybko zrobiłam drożdżowe z rabarbarem. Zdjęcia pochodzą z tych dwóch ostatnich razów :) Przepis na drożdżowe bez ciężkiej pracy można zobaczyć TUTAJ . Ale zamiast zwykłego cukru dałam cukier trzcinowy. Smak podobny a zawsze jakaś zmiana :) To ciasto przypomina mi dzieciństwo, rosły sobie u babci w ogrodzie, a jak wyrosły to je zrywaliśmy i się biliśmy tymi kapeluszowymi liśćmi, a babcia na nas krzyczała...Była wspaniała, a jej drożdżówka, taka prawdziwa wyrabiana miała niepowtarzalny smak...
 pozdrawiam

 




9 komentarzy:

  1. fajny przepis,koniecznie musze zastosowac u siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. pychotka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmmmmm!! mniam,mniam - muszę rabarbar wreszcie kupić, bo się skończy, a ja nie zdążę żadnego placka upiec ;) to drożdżowe mnie zachwyciło :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie, muszę coś upichcić z rabarbarem !

    OdpowiedzUsuń
  5. Babeczki z rabarbarem wyglądają pysznie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś miałam kupić truskawki ale jednak popędze po rabarbar! Pysznie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. o jak dawno nie jadłam drożdżóweczki z rabarbarem..dla mnie to smak lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wygląda to smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ciasta,a z rabarbarem -strasznie-niestety zjadam pół blachy na raz,muszę więc ograniczać częstotliwość :)

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu! Dziękuję za wizytę i pozostawienie po sobie śladu :) Zapraszam do obserwowania mojego bloga.