Zapraszam do...

wtorek, 21 maja 2013

Drugie wyróżnienie w tym temacie :)

 Wsparcie ostatnio otrzymałam od http://liona-mojepasje.blogspot.com/ . Serdecznie dziękuje i zapraszam do odwiedzenia jej fajnego bloga :))

 Zasady:
Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Ja nominuje mniej , ale może później donominuję kogoś :))



1. Książka czy gazeta? - książka
2. Włóczka czy papier?  - papier
3. Apaszka czy szal? - szal
4. Muzyka czy śpiew ptaków? - muzyka
5. Mięso czy ciasto? - warzywa
6. Torba czy plecak? - torba na ukos
7. Róże czy konwalie? - konwalie
8. Słońce czy deszcz? - słońca
9. Truskawki czy poziomki? - truskawki
10. Cukier czy miód?  -miód
11. Czym dla Ciebie jest szczęście? - moi bliscy :*

Mam problem z nominowaniem, bo już kiedy pierwszy raz otrzymałam to wyróżnienie to nominowałam, więc z tym jeszcze poczekam :) 
pozdrawiam

3 komentarze:

Miły gościu! Dziękuję za wizytę i pozostawienie po sobie śladu :) Zapraszam do obserwowania mojego bloga.