Zapraszam do...

niedziela, 21 kwietnia 2013

Podstawka pod...



W sobotę rano zawsze w moim małym mieście idę na targ. Kupuję jabłka i odwiedzam stoisko z wystawkami. W kartonach na ziemi stoją naczynia, zabawki, bibeloty i wiele dziwnych przedmiotów, które ludzie wyrzucili z domu. Naczynia wolę nowe, zabawki - sama mogę otworzyć sklep z zabawkami (nie moimi a moich chłopaków), bibeloty i inne dziwne przedmioty - tu zawsze mogą na mnie liczyć :))
To coś, co kupiłam od razu rzuciło mi się w oczy. Metalowa podstawka - tylko na co?? Na 5 sztuk czegoś. Niestety nie mam w domu czegoś w 5 sztukach, czegoś co by pasowało rozmiarem do mojego nowego nabytku. Mam 3 sztuki wystawkowych lampionów i to one padły łupem mojej stylizacji. Potem ten super zestaw trafił na mój uczarniony kominek :) Do zakupu przekonała mnie cena- 2 zł. Może kiedyś na biało to przemaluję... ale teraz niech będzie jakie jest :)
pozdrawiam niedzielnie...



19 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie coś :D
    Można zrobić z tego fajny stroik świąteczny na 5 czerwonych świec, przystroić świerkiem i będzie idealnie :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O muszę pamiętać o tym jak nadejdzie ten czas :) dzięki i pozdrawiam

      Usuń
  2. Fajna ta podstawka. Można naprawdę dużo z niej zrobić dekoracji na każdą okazję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne coś upolowałaś,i fajnie wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie buduje to poluję- ale mi się rymło :)) pozdrawiam

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dopiero się z nią oswajam i wymyślał funkcję :) pozdrawiam

      Usuń
  5. Zupełnie nadaje się tak, jak jest:) Nic się nie martw, wena kiedyś nadejdzie. Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to jest fajne!! Ja nawet wyobrażam sobie wyeksponowane pieknie muffinki na tej podstawce:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muffinek u mnie pod dostatkiem, pozdrawiam i dziękuje za pomysł :)

      Usuń
  7. Witam, jestem zainteresowana współpracą z Pani blogiem, proszę o kontakt namelmacu@gmail.com

    Pozdrawiam,
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadłam z rewizytą.Miło tu u Ciebie,nastrojowo,z pomysłem,no i słodko,uwielbiam muffinki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Trochę dziwnie, korytko na świeczki :)
      pozdrzwiam

      Usuń

Miły gościu! Dziękuję za wizytę i pozostawienie po sobie śladu :) Zapraszam do obserwowania mojego bloga.