Zapraszam do...

sobota, 7 września 2013

Gofrowe wsparcie wyróżnień

Lubię gofry, najbardziej te kupowanie na wakacjach z dodatkami i milionem kalorii :) Ale od jakiegoś czasu jestem posiadaczką takiej gofrownicy, którą od czasu do czasu wyciągam z dna szafy. Robie to na pisemny wniosek moich pożeraczy słodkości. Młody z cukrem pudrem, starszy z owocami... Przepis z internetu, prosty jakiś wybieram i zawsze gofry wychodzą inne.
Dzisiaj zaopatrzona w owocową, domową wersję nadmorskiego gofra siadam do odpowiadania na 11 pytań. Znacie tą zabawę w typowanie, odpowiadanie...

Pocopotka z  http://kobietakuchenna.blogspot.com/ obdarzyła mnie wyróżnieniem, za które serdecznie dziękuję. Nie jestem pewna czy nie za dużo tych wyróżnień bo mam pewne zaległości :)

 
















Oto moje odpowiedzi:
1. muzyka dobra do tworzenia to...-------w tle
2. film, który Cię wzrusza to...-------Doktor Żywago z 1965 r.
3. o czym lepiej nie mówić publicznie? -------o prywatnych sprawach
4. cecha charakteru, którą chciałabyś mieć...--------nieznośną lekkość bytu?
5. nie potrafisz wybaczyć gdy...-------czas leczy rany
6. najbardziej drażni Cię w innych ludziach gdy...--------mówią źle o innych
7. z czego najłatwiej jest Ci zrezygnować?-------z blichtru
8. ulubiona potrawa to..--------makaron
9. mleko zimne czy gorące?---------do kawy
10. poeta lub pisarz, który zmienił coś w Twoim życiu-----------Herbert
11. plany na jesień?-----------pisanie, pisanie, nauka, nauka, praca, praca i spacer...albo rower




 pozdrawiam i idę poczytać co tam ciekawego w szerokim, blogowym świecie :) Byłam dzisiaj na fajnej rekonstrukcji historycznej i miło spędziłam czas...ale o tym następnym razem...

6 komentarzy:

  1. Jak bylismy w kraju,gofry musiały byc koniecznie:)A tak z drugiej strony,muszę sobie kupić gofrownice:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gofry to dla mnie niekwestionowany smak lata+malinki i smietanka ...echhhhh
    usciski z daleka
    a.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gofrownica to ważna rzecz w domu! I nie tylko! Latem wyciągaliśmy ją z przedłużaczem na ogródek i było pieczenie na dworze... Jejjjjj! Jak to pachniało! Wszyscy sąsiedzi obślinieni po pachy! hihihi!
    My uwielbiamy gofry z wiśniami na gorąco, i do tego jeszcze bita śmietana........ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gofry z bitą śmietana i owocami... mnnnniiiiaaamm :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny film i ten Omar Sharif i jego oczy ..... :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gofry ubóstwiam. My mamy jeden taki sprawdzony przepis i zawsze wychodzą takie fajnie chrupkie. Ale i tak masz rację, że najlepsze te kaloryczne bomby wakacyjne!!
    Pozdrowionka ślę
    P.S. Przepadam za Herbertem...

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu! Dziękuję za wizytę i pozostawienie po sobie śladu :) Zapraszam do obserwowania mojego bloga.