Zapraszam do...

sobota, 30 sierpnia 2014

Zegarowa ściema











Jakiś czas temu dostałam od domowników szafkę po zegarze, którą powiesiłam na ścianie w salonie. Najpierw chciałam ją przerobić na coś innego, ale mi przeszło.  Byłam w ulubionym szwedzkim markecie i w oko wpadł mi tani  zegar. Pomysł mój był prosty. Nie wiedziałam czy będzie pasować ale zaryzykować można. Ale jak mówi przysłowie- więcej szczęścia niż rozumu. Pasuje jak ulał i nawet w miarę wygląda.  Tak wygląda moja zegarowa ściema.

  • Pozdrawiam ♡ ♥ ☆ą














6 komentarzy:

  1. Zegar wpasowal sie idealnie, pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  2. No i pięknie :) zegar zyskał nowe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na wykorzystanie obudowy zegara. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że świetnie Ci to wyszło, pasuje doskonale. Gratuluje pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fart! I dobrze to wygląda :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne :)
    szafeczka jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu! Dziękuję za wizytę i pozostawienie po sobie śladu :) Zapraszam do obserwowania mojego bloga.