Zapraszam do...

piątek, 8 sierpnia 2014

Muffinowy pomocnik





























Liczba kuchennych niezbędników ciągle wzrasta. Ostatnio zakupiłam niezbędny pojemnik na cukier  puder, by poręcznie posypywać dzięki niemu słodkie dania. Mam przy pieczeniu mojego młodego pomocnika, który (nim mu przejdzie) zawsze chętnie coś wymiesza. Teraz nie tylko pojemnik napełnił cukrem pudrem ale i posypał nim czekoladowo-daktylowe muffiny. Polecam do zwykłych czekoladowych muffin dodać pokrojone daktyle. Wspaniały smak się z tego połączenia urodził. A mój niezbędnik do cukru pudru jest super :) Niby nic a cieszy. Pozdrawiam muffinkowo :)




11 komentarzy:

  1. Muffinki wyglądają smakowicie, muszę wypróbować to połączenie z daktylami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z drobiazgów życie się składa... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pyszności! :) A nowe gadżeciki zawsze są fajne i cieszą oko. Pojemniczek super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez lubie takie drobiazgi:)) Smakowicie u Ciebie,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie mieć takiego pomocnika pod ręką , u mnie bardziej pomagają w pałaszowaniu. Pojemniczek praktyczny i estetyczny.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjadłabym taka pyszna mufinkę :-) super gadzecik...trzeba w końcu ułatwiać sobie życie :-)
    buziak :-)

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu! Dziękuję za wizytę i pozostawienie po sobie śladu :) Zapraszam do obserwowania mojego bloga.