Zapraszam do...

niedziela, 16 marca 2014

Sobotni wiatrodzień


Cały tydzień była piękna pogoda, a ja od rana do wieczora w pracy... Obiecałam sobie, że w sobotę i niedzielę sobie pospacerujemy, może rowerami jakąś rundkę, albo jakieś inne miłe zajęcia.... A tu wiatrodzień straszliwy, a potem deszczodzień i nici z ambitnych i przyjemnych planów.... Ale coś trzeba było zrobić z tym dniem...
Gra jest fajna i dla dzieci co nie mają pojęcia o realiach z tamtych czasów może być ciekawa. Wciągnęła ich, a gra się sporo czasu.  Przypomina zasadami monopol, w który lubimy w domu grać. Ja jestem zawsze (wiadomo) bankierem :)
Na deszczodzień i na witrodzień idealna... Po kilku godzinach gry- wygrał najmłodszy członek naszej rodziny :0 Ten co urodził się w XXI wieku i PRL to dla niego inna bajka. Ja od dziecka lubiłam grać. Najpierw w karty, w wojnę, świnię, makao, rubika, tysiąca, a kończąc na pokerze, w którym mój dziadek był mistrzem i grywał na pieniądze. Nitka hazardzisty gdzieś się we mnie zagubiła...
pozdrawiam
I zapraszam jeszcze na moje CANDY TUTAJ
 http://igrys123.blogspot.com/2014/02/rocznicowe-candy.html
 












10 komentarzy:

  1. Ale fajny pomys na grę,kupię na Zająca rodzince:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta albo KOLEJKĘ z IPN-u. Fajne są na wspólne spędzanie czasu :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Fajna gra - miło powspominać :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, talon na samochód, albo pralka frania :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Lubie takie gry planszowe:)) Grało się w takie za młodego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wrażenie, że cały czas gram... jak nie z kuzynami, siostrzeńcami to z moimi chłopakami.... :O pozdrawiam

      Usuń
  4. Ooo, ciekawa ta gra. Moje dzieci juz duze, ale mozna by pograc"dla smiechu":))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na taką pogodę gra najlepsza. U nas też wczoraj ostra rozgrywka miała miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, w czasie deszczu i wichury domownicy się nudzą :0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu! Dziękuję za wizytę i pozostawienie po sobie śladu :) Zapraszam do obserwowania mojego bloga.