Zapraszam do...

piątek, 25 stycznia 2013

Poświąteczne zakupy

Wczoraj spakowane zostały ozdoby świąteczne. Ale niestety (dla kartonów) nie powiedziałam w tym temacie ostatniego słowa :) Na targu kupiłam jeszcze coś w temacie świąt i w temacie świeczniko-lampionów. To są przedmioty używane lub nie, a pochodzące z wystawek w Niemczech czy Holandii. Zapłaciłam za 2 szt. 2 zł. więc uważam, że polowanie się udało. Nowe, z metką. Są w moim nie ulubionym kolorze - czerwonym. Po ogromnej fascynacji tym kolorem pozostał mi czerwono wstręt. Ale jak w nowym domu będę miała wszystko na biało to ta czerwień może się przydać, albo poddam te gwiazdki białej metamorfozie.



 Ale sprzedawca miał dla miłośników świeczników, latarenek itp. źródeł światła :) Te, które trochę przyniosły mi uśmiechu ze sposobem montażu kupiłam za 4 zł., za sztukę po 2 zł. Są nowe, bez śladu po jakimś montażu. One są przeznaczone do nowego domu, a dokładniej na taras. Bo właśnie taras jest moim oczkiem w głowie. Teraz mam ogród i altanę ale to nie to co taras...






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miły gościu! Dziękuję za wizytę i pozostawienie po sobie śladu :) Zapraszam do obserwowania mojego bloga.