Zapraszam do...

niedziela, 8 grudnia 2013

Na szaro


Kolekcja moich świeczników powiększyła się o malutkie dwie sztuki, ale identyczne więc liczę je jako jedną sztukę :) Ustawiłam je na moim białym stoliku, który z racji swojego koloru zajmuje w domu miejsce szczególne- jest miejscem aranżacyjnym do nowych zakupów, do inspirujących wyzwań... Świeczniki wpadły mi w oko z racji szarego koloru, który jest bardzo modny i jest złagodzeniem dominacji bieli... A tu w sąsiedztwie koszyczka po truskawkach, który przeszedł u mnie metamorfozę jakiś czas temu...

pozdrawiam serdecznie i idę kupić świeczki zwykłe w dużej ilości (w promocji chyba jakieś są przed świętami... ) :)


 






5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, podobają mi się i na pewno u mnie tez by sie wpasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od przybytku głowa nie boli!
    Ja też uwielbiam świeczniki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świeczki,świeczniki itp. uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor i forma bardzo do mnie przemawia! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeczek nigdy dość :) A przemalowany koszyczek super wygląda z tymi roślinkami!

    OdpowiedzUsuń

Miły gościu! Dziękuję za wizytę i pozostawienie po sobie śladu :) Zapraszam do obserwowania mojego bloga.